Strony

sobota, 5 stycznia 2013

Nowe na nowy rok

Nowy rok i nowe i trochę stare pomysły. 
Po wypiciu szampana na osiemnastych urodzinach mojej córeczki, zostawiłam butelkę. Miałam w głowie pomysł ozdobienia jej. Najpierw chciałam zrobić młodzieżową butlę, ale potem przyszło mi do głowy coś innego. 


Od dołu mamy dzieciaka, obok zabawki, smoczki, kwiatami przechodzimy do dziewczynki, a na koniec panna w ramionach chłopaka. I mi i jej się podoba. 
Znalazłam w zakamarkach swoich skrzynek, talerzyk. W ubiegłym roku (czytaj 2011) miałam zrobić go dla siebie, ale zapomniałam i później go schowałam. Teraz go zrobiłam. Trochę śmiesznie, ale dlaczego nie poeksperymentować.


Przez szkło widać serwetkę przyklejoną na prawą stronę, a od spodu zamiast tradycyjnie pomalować jednym kolorem, podmalowałam ją elementami. Naprawdę fajnie wyszło. 

Skończyłam trzy lampioniki dla przyjaciółki, ale dowiedziałam się w między czasie, że ona tylu nie będzie potrzebowała, więc zrobię jeszcze trzy i niech sobie wybierze. Te są z Paryżem, Wenecją i międzynarodowa.


Dokończyłam zegar dla "Kociary" - prawie komplet z poprzednią skrzyneczką . Coś mi się widzi, będzie tego więcej .


I jeszcze dwie rzeczy. Lusterko w róże, takie spokojne, kobiece i następna podkładka pod zrywany kalendarz .




Nie mogłam nie zrobić podkładki w moją ukochaną serwetkę w lawendę. Ciągle mówię sobie, że już nic w nią nie zrobię i potem robię. ;) 





7 komentarzy:

  1. Muszę przyznać, że jest tu duży zestaw pięknych prac. Pomysł z butelką świetny. Jestem pod dużym wrażeniem. Pozostałe prace perfekcyjnie wykonane. Nie dziwię się, że lubisz tą serwetkę, jest tak ładna, że sama często bym po nią sięgała.

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny pomysł z butelką,już kiedyś pisałam że jesteś mistrzynią w komponowaniu różnych wzorów serwetek w jedna całość,lawenda i kaciaki też super

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Dla mnie serwetki to tak jak dla mojego męża puzzle. On układa obrazek, a ja serwetkami tworzę obrazek. Bawi mnie to bardzo. :)

      Usuń
  3. Śliczne prace:) A te kotki po prostu mnie urzekły ( sama jestem kocią mamą ):)Reszta prac też bardzo mi się podoba.
    Mam pytanko odnośnie ramki - czy to jest serwetka czy papier ryżowy ? Bardzo ładne róze.
    Chętnie bym zakupiła taki motyw, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serwetka - 8749 w Cudach Niewidach, ale jak chcesz klika to mogę Ci odstąpić. A żelazko rób sobie niebiesko-białe czy biało-niebieskie - absolutnie żaden plagiat. Mi te kolory pasują do wnętrza. Pozdrawiam i dzięki za miłe słowa. :)

      Usuń
  4. Dziękuję za namiary, piękne serwetki chociaż wolę papier do decu. Po odwiedzeniu tej strony - Cuda Niewidy serwetki jednak wrócą do łask :)Żelazko ozdobiłam w beżach , bo do poprzedniego projektu potrzebne mi były niebieskie róże na białym tle , a takich nie miałam pod ręką...Następnym razem ;)A na razie zapraszam do obejrzenia tego beżowego, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

A po nocy przychodzi dzień, a po zimie lato :)