Strony

niedziela, 20 stycznia 2013

Mój pierwszy transfer

Zrobiłam mój pierwszy transfer . Sposób znalazłam na blogu: http://pachnidlo2009.blogspot.com/2012/03/transfer-na-malowane-drewno-tutorial.html
Ale na początku próbowałam się nauczyć nitro . W pobliżu mam Edytę, której prace bardzo mi się podobają, więc poprosiłam ją o instruktaż . Pokazała, spróbowałam i wyszło super, ale ..... do góry nogami . Zamalowałam, wylazło spod farby, zmyłam acetonem i ponowiłam próbę. Nie wyszło, coś się odbiło, ale słabo i na fioletowo. Zmyłam i jeszcze raz i znów za słabo . Ponieważ w sklepie nie mogę stosować nitro, w domu tym bardziej (córka chora na astmę) przypomniałam sobie o informacji na blogu pachnidło2009 . I według mnie wyszło ! 



Chciałam dać to pudełeczko mojemu Misiowi na zegarek, który dostał od swojej byłej, ale mówi, że zegarek jest za mały i złoty i nie pasuje . Więc pójdzie do ludzi . 
Skończyłam prace na Walentynki i na Ptasie radio . Żebym tylko nie zapomniała ich wysłać . 
Z puszeczek po herbacie zrobiłam sobie do sypialni pudełeczka na moje kolczyki (kiedyś nosiłam), pierścionki (jak nie zapomnę, to od czasu do czasu zrobię wymiankę na palcach) . Zmieściły się nawet bransoletki i z dwa zegarki.


Jeszcze zrobiłam kubki. Ktoś mnie prosił dla babci i dziadka.
Kubki mam - dostałam reklamówki i niestety widać w środku wzór - ale jest fajny - kwiatek lub płomień . Ale przez to się nie podobały . Kupił je ktoś inny . 


Dziś chodziłam z córcią po targowisku na Marywilskiej . Kupiłyśmy rajstopy, wdzianko do sukienki na studniówkę. Szukałyśmy jeszcze jakiejś biżuterii, ale w końcu Olcia sama pojechała do galerii Arkadia i coś tam kupiła. Ale nałaziłyśmy się okrutnie po tych halach kupieckich . :)


12 komentarzy:

  1. Ślicznie wyszedł Ci transfer!!! Kubki powalające. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne pudełeczko, bardzo mi się podoba taki transfer :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też muszę się zabrać za transfer ale jakoś tak strasznie mi ciężko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyróżniłam Pani blog u mnie. Zapraszam:)

      Usuń
  4. Wszystko świetne :) a pudełeczko podoba mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie transfer w ogóle nie wychodzi ;(

    OdpowiedzUsuń
  6. Transfer udał się znakomicie! Fajnie jest nauczyć się czegoś nowego,prawda?Powodzenia w dalszych próbach.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow! transfer wyszedł niesamowicie!! też muszę spróbować :)
    Puszki też bardzo mi się podobają :)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  8. co do transferu to nie zabieram głosu bo nie znam jeszcze tematu,ciągle się zabieram za to i zbaczam z toru. Natomiast bardzo podoba mi się kubek w kwiatki- fiolety, to ostatnio moje kolory. Oj, po targowiskach też lubię chodzić,zawsze można coś wypatrzyć ciekawego.

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie ci wyszedł transferek, a i pudełeczko ładne z szarymi boczkami.
    Mój wzrok też przyciągnął kubeczek z bratkami :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Transfer ekstra, rewelacyjny klimat stworzyłaś. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne prace :)
    Zapraszam do mnie po wyróżnienie Liebster Blog :)
    Pozdrawiam Basia.

    OdpowiedzUsuń

A po nocy przychodzi dzień, a po zimie lato :)