Strony

niedziela, 2 grudnia 2012

Wygrana w moim pierwszym candy

Miałam napisać minutę po 24-tej, bo o tej godzinie mijał termin. Losowanie miało być w kocich pazurkach, ale ... koty mnie olały i po nocy nie chciały się bawić kuleczkami z nazwami. O rana zawsze coś lub ktoś mi przeszkadzało. Dopiero teraz dotarłam do domu i z wielką przyjemnością ogłaszam, że pierwsza kuleczka była z napisem - sosnowygaik - Anna Anna

W moim pudełeczku chowają się - podstawka na łyżki, o którą opieramy łyżkę przy kuchni jak gotujemy, spodeczek w kształcie czajniczka herbaty na "szczurka" i świeca w motyw świąteczny . 



 Mam nadzieję, że prezent będzie się podobał i będzie użyteczny . 
Dziękuję wszystkim za zabawę . Dzięki temu odwiedziłam sporo blogów, zobaczyłam tyle wspaniałych prac , o pomysłach już nie wspomnę . Pozostanę obserwatorką i będę odwiedzać wszystkie te blogi, a przez nie szukać nowych . 

8 komentarzy:

  1. Gratuluję Annie. Dziękuję za zabawę i pozdrawiam serdecznie :-)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie piękności! Gratulacje :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje dla zwyciężczyni i dziękuję za zabawę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wyczarowałaś niespodziankę dla Ani. Gratuluję i dziękuję za zabawę. =)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale śliczności. Bardzo, bardzo, bardzo się cieszę. Dziękuję bardzo:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za zabawę:))Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

A po nocy przychodzi dzień, a po zimie lato :)