Strony

niedziela, 16 grudnia 2012

Trochę nowości

Jakoś długo mnie nie było. W między czasie dostałam wyróżnienie od Ani Rządkowskiej  - DZIĘKUJĘ . 



A teraz zasady wyróżnienia:
1) wyróżniamy 5 blogów
2) piszemy parę słów dlaczego wyróżniamy :)
3 ) zapraszamy wszystkich do zaglądania na blogi wyróżnionych
4) nie ma ograniczeń jeśli chodzi o" liczebność " obserwatorów wyróżnionego bloga  

Moje wyróżnienia - 

1) W Altance - za różnorodność, za pomysłowość, za inspiracje 
2) Decoupage Ma.ryski - jej prace mnie powalają
3) Hand made by Maggii - za jej wyplatanki, które szczególnie przed świętami są pełne pomysłów 
4) Mój własny świat - Agnieszko podziwiam Cię już od dawna i cały czas podobają mi się Twoje prace 
5) Życie decoupagiem zdobione - Edyta za Twoje białe prace

Jak zajrzycie na Te blogi nie rozczarujecie się - są super . 

A u mnie trochę różności - jedne dla obcych, inne dla znajomych i rodziny . 


Córka przyjaciółki poprosiła o prezent dla koleżanki lubiącej książkę lub film - "Igrzyska śmierci" -  



Ta skrzyneczka miała być zupełnie inna - biała z kotkiem leżącym na podusi, ale ... wyszła chyba trochę inaczej . Poszła na 18-tkę razem z srebrną biżuterią . 


A to inne wykorzystanie zakładek do książek . Sopelki . 


Został mi się jeden aniołek. Wahałam się czy zrobić z tych serwetek serduszka, bo te retro anioły mnie nie nastrajają wesoło i świątecznie, a właśnie to one miały branie . 


Ostatnie talerzyki (chyba) .



Parę osłonek na kwiatki - niekoniecznie świątecznych .


Te dwie niestety nie znalazły uznania. Osoba obdarowana nie była zachwycona prezentem. Podobało się do czasu jak usłyszała, że to dla niej na imieniny . Trudno . 


I jeszcze więcej serduszek - i będzie ich jeszcze trochę, bo i rodzina coś dostanie . I co ja będę robiła po świętach ? :)







4 komentarze:

  1. Osłonki są piękne. Szkoda, że nie przypadły do gustu obdarowanej.

    OdpowiedzUsuń
  2. Serdecznie dziekuję za wyróznienie.Bardzo mi miło,że o mnie pomyślałaś, a zeby sprostać uzasadnieniu, muszę się bardziej starać:)Dziękuję.
    Pracowity czas masz za sobą!Tyle róznych okazji! Bombki świetne!
    Osłonki są piękne i motyw i wykonanie .Trudno zrozumieć niezadowoloną osobę.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Czasem tak bywa i nic nie poradzimy, że ktoś nagle zmienia zdanie. Głowa do góry śliczne rzeczy zrobiłaś a po Świętach jak Cię znam wymyślisz coś sobie do zrobienia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ona grumaśna, ale siostra, która jej to dała zamówiła jeszcze dwie dla swojej córki. Tylko muszę jeszcze dziś jechać do IKEI - och

      Usuń

A po nocy przychodzi dzień, a po zimie lato :)