Strony

wtorek, 4 grudnia 2012

Odpoczynek od świątecznych prac

Zachomikowałam kiedyś dwie butelki po oleju. Teraz robiąc mini porządki wypadły mi pod nogi i cudem się nie zbiły. Już je nie odstawiałam tylko primer, farba,klej i podarte serwetki . Dla mnie olej może teraz stać na wierzchu .







Zrobiłam też osłonkę na doniczkę, która miała nie dominować nad kwiatkiem, być skromna,świąteczna, ale i na co dzień. Chyba mi się to udało, a nawet na pewno, bo Pani zamówiła jeszcze dwie. 




Mam tyle prac do wykończenia, że nie wiem w co ręce włożyć. Do roboty. :) 

4 komentarze:

  1. Piękności! Szczególnie ta pierwsza butelka!

    OdpowiedzUsuń
  2. Boziuniu jakie cudeńka tu widzę!!! wszystko mi się podoba, dla mnie bomba!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Osłonki są śliczne i rzeczywiście można je zastosować na święta (i będą się wydawać świąteczne) i również w reszcie roku pięknie ozdobią (i nikt nie powie, że świąteczne są wyłącznie). Buteleczki bardzo ładne. Ja zabrałam się wczoraj za słoiczki. Primer położony, zobaczymy jak będzie dalej:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

A po nocy przychodzi dzień, a po zimie lato :)