Strony

piątek, 28 grudnia 2012

A wcale nie ostatni hi hi hi

I niespodzianka . Moja córeczka poprosiła mnie o prezent dla koleżanki, do której (mam nadzieję) idzie na sylwestra . 
Prezent świąteczny . 


I zapomniany podarunek dla siostrzenicy, u której była wigilia . Talerzyk na opłatek i świeca . Miała być zapalona, ale żal im jej było. 


Zrobiłam sobie wolne od sklepu, ale od roboty nie . Robię teraz pudełko na karty . Już coś popsułam, ale to u mnie normalne - zawsze zapominam przed pomalowaniem pod szlifować brzegi, żeby się zamykało . Teraz kombinuję . 
Pod choinkę dostałam takiego kwiatka - zawsze mi się bardzo podobał . 


Mam już dwa - biało-zielony i wiśniowy . Ale ten pasuje mi do dużego pokoju . I jeszcze jeden śliczny prezent - przed świętami byłam w Grodzisku Maz. w sklepie znajomej - sklep nazywa się SKORUPKI (na Konopnickiej - są tam fajne skorupki i nie tylko) i zakochałam się w Aniołku i Go dostałam . 


Jutro Go powieszę . Trzeba faceta, bo moje ściany trzymają gwoździe na słowo honoru . Powieszę Go w sypialni, tak żebym Go widziała z łóżka . 

7 komentarzy:

  1. Pani Alu, wszystko mi się podoba bez wyjątku, cuda Pani tworzy! aniołek faktycznie śliczny, chyba z glinki prawda? Pozdrawiam cieplutko i życzę dobrej nocy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba tak, ale akurat się na tym nie znam. Jest ciężki. Ja akurat nie zbieram aniołów, ale ten mi się bardzo podoba. Jeszcze spać się nie wybieram, ale potem ... dzięki . Spokojnej nocy . :)

      Usuń
  2. Piękne prezenty i te wykonane przez Ciebie i te, kto dostałaś. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kubeczek, talerzyk i świeczka świetnie ozdobione. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Skorupkowy anioł jest piękny, uwielbiam takie rzeczy. Nie zapaliłabym również świecy, zbyt ładna!!! A storczyka zazdraszaczam!!! Dużo zdrówka, szczęści i inspiracji w Nowym Roku!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystko śliczne , ale najbardziej podoba mi się świeca , talerzyk i kubki.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

A po nocy przychodzi dzień, a po zimie lato :)