Strony

poniedziałek, 26 listopada 2012

WYGRAŁAM



Hip hip hura ! Wygrałam Candy w Ozdobniku ! 
Jak się cieszę . To jest chyba moja jedyna wygrana (trójek w lotto nie liczę) .  Bardzo dziękuję Joasi . Aż mi oczka śmieją jak to piszę . Dzięki, dzięki, dzięki . 

I dopisuję wyróżnienie . 



Zasady wyróżnienia:
 „Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę" Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. 
Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."

Odpowiadam na pytania :


  1. Ulubiona potrawa..                                     - kopytka z sosem i bitkami 
  2. Pies czy kot?                                                   - kot .... i pies i jedno i drugie w moim domu po równo
  3. Ulubiony kolor..                                           - niebieski, granatowy, błękitny 
  4. Kawa czy herbata?                                      - kawa z fusami
  5. Ranny ptaszek czy nocny marek?          - i to i to - lubię rano wstać, a spać chodzę bardzo późno  
  6. Książka czy film?                                         - książka, ale często chadzam do kina  
  7. Blask księżyca czy światło słońca?         - słoneczko zdecydowanie lepiej na mnie wpływa
  8. Mam słabość do...                                        - słodkości 
  9. Moja największa wada to...                      - brak konsekwencji
  10. Ulubiona pora roku                                    - LATO
  11. Wieczór w domu czy na imprezie?         - dom, zdecydowanie dom, ale nie koniecznie mój :) 

Przepraszam, że na razie nie przekażę dalej wyróżnienia, ale Wy wszystkie macie tak dużo obserwatorów, że nie mam jeszcze swoich typów . Sorka, poprawię się może za niedługo . 
Dziękuję za wyróżnienie .  

6 komentarzy:

  1. śliczności wygrałaś ; to w lotto jednak się wygrywa??? nawet trójki nie mogę trafić od lat

    OdpowiedzUsuń
  2. gratulacje wygranej:) mi w lotto trójka nigdy nie chce wyjść:>

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam , prace sa zachwycające i takie dokładne , podziwiam !

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję wygranej! :) Zapraszam do mnie po wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję wygranej i cieszę się razem z Tobą.

    OdpowiedzUsuń

A po nocy przychodzi dzień, a po zimie lato :)