Strony

środa, 21 listopada 2012

Troszkę wiosny

Skrzyneczka na klucze stała już z pół roku w różnych miejscach mieszkania i sklepu . Pomalowałam ją na żółto, bo słoneczniki mi się na niej śniły . Ale chyba nie do końca byłam przekonana czy to ma być tak . Skrzyneczka nie była zamówiona, więc mogłam podumać w co ja ubrać . Aż siostrzenica potrzebuje prezentu dla koleżanki mieszkające w Szkocji . Do pokojo-przedpokoju w kolorze magnolii . Przemalowałam szafeczkę na biało, ale coś nie pasowało, więc na różowo i teraz przebija i żółte i białe, ale teraz mi pasuje . Serwetka świeżynka, dopiero nabyta . Odszukałam haczyki i okazało się, że są plastikowe . Zupełnie psują efekt. Jutro ruszam w poszukiwaniu ładnych metalowych . 
Mam nadzieję, że kwiaty jabłoni pasują . Miałam magnolie, ale nie podobał mi się odcień różowego . 
Myślę, że wyszło nieźle . Trochę w moim i trochę nie w moim stylu . 




 Dokończyłam już trzeci kubek z One Direction i już mi się nudzi je robić, ale mam jeszcze jeden zrobić . 



Talerzyki schną . I dziś przyszedł solidny transport z Drewladii . Skrzyneczki, kuferki, zegary .  Ale będzie roboty. 

9 komentarzy:

  1. ożesz kurdesz,u Ciebie normalnie ruch jak "we fabryce"
    bardzo mi się podoba ta szafeczka, śliczny motyw serwetki a w ogóle to bardzo ciekawie komponujesz
    motywy pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna ta szafeczka/skrzyneczka :) no i racja, haczyki koniecznie metalowe! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłam metalowe, ale powlekane czymś białym . Bardzo ładnie wyglądają . Skrzyneczka już poszła do ludzi, czeka na zapakowanie i do Szkocji . ;(

      Usuń
  3. Szafeczka fajniusia choć i ze słonecznikami nie byłaby zła.Kubków na ogół nie lubię i nie używam ale to nie znaczy, że nie podziwiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałe prace , ta skrzyneczka wygląda uroczo , bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szafka na klucze jest cudownie ozdobiona. Pięknie wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniała szafeczka, idealna na klucze i drobiazgi.

    OdpowiedzUsuń

A po nocy przychodzi dzień, a po zimie lato :)