Strony

piątek, 30 listopada 2012

Prezent dla siostry i nie tylko

Jutro idziemy do mojej siostry na imienino-urodziny . Prosiła, żeby nic jej nie kupować i nie kupiłam, ale zrobiłam. Niedawno nabyłam w Drewlandli pudełko na druty do robienia pięknych sweterków, czapeczek, szalików . I moja siostra umie tak ślicznie robić te cuda . Pamiętam jak zrobiła mi pulower jak byłam w ciąży . Nosiłam go przez całą wiosnę, a potem jak urodziłam i przytyłam to nosiłam go jesień do wczesnej zimy . I potem jeszcze i jeszcze, aż schudłam, a i mole w końcu dopatrzyły coś z wełny . Był śliczny - niebiesko-granatowo-turkusowy, w piękne wzory . Teraz robi dla mojej córki i swojej wnuczki . Mam nadzieję, że pudełko jej się spodoba . 



Zrobiłam jeszcze jedno serducho i poszło już do ludzi. Muszę w poniedziałek pojechać i dokupić ich trochę . 




Od pewnego czasu chciałam dać drugie życie kilku bańkom na mleko . Już dawno straciły swoją przydatność . Jedna z nich służyła mi jako zapasowy wazon na kwiaty . Najmniejsza . 



Wpadłam po odbiór zamówionych serwetek do CudówNiewidów i oczywiście zaszalałam . Pan Robert ma zawsze schowane jakieś serwetki niespodzianki - nówki sztuki . Wypatrzyłam taką, że aż oczka mi się do niej śmieją i będę na pewno ją często miała w ręku . Już mam coś w planach, ale teraz na razie sza . 
Na razie wyszła deseczka do kalendarza . 



Na dziś wieczór mam już naszykowane butelki na oliwę . Do roboty . 

5 komentarzy:

  1. następne śliczności, Alu Tobie normalnie pali
    się w rękach; zaraziłaś mnie tymi świątecznymi serduchami,dzisiaj mąż powycinał mi różne serduszka ze sklejki i od jutra biorę się do pracy - dość lenistwa ,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Noo... pudełko pierwsza klasa :) a ja chcę taką bańkę :) cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł na przechowywanie drutów ! Pięknie ozdobiony, na pewno siostra będzie zadowolona ! ewa

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana, u Ciebie pomysły rosną szybciej niż grzyby po deszczu. =)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne przedmioty. Świetny pomysł z pudełeczkiem na druty. Ozdobiłaś pięknie, więc z całą pewnością się spodoba. Podsunęło mi to pomysł na pudełeczko na szydełka, bo moja siostra zajmuje się szydełkowaniem. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

A po nocy przychodzi dzień, a po zimie lato :)