Strony

środa, 7 listopada 2012

Pierwsze candy



Moje pierwsze Candy 


Mam 10 fajnych dziewczyn, które zaglądają do mnie przez bloga .
To tak jakbym miała 10 nowych znajomych . Bardzo mi miło . 
I dlatego właśnie organizuję moje pierwsze Candy !  

W tym pudełeczku z Mikołajem jeszcze jest pusto, ale będzie w im miły upominek . Niespodzianka . Oczywiście z decoupage . 
Ja już wiem co to będzie, ale chcę trochę pokokietować . 

01.12.2012


Zasady -  ogólnie przyjęte :


*    zostaw komentarz pod postem,

*   podlinkuj u siebie banerek,

*   jeśli masz chęć zostań moim gościem,

*    jeśli jesteś anonimem,zostaw adres e-mail 

Losowanie i ogłoszenie wyników 01.12.2012

Serdecznie zapraszam do zabawy . 

18 komentarzy:

  1. Zapisuję się na niespodziankę:))))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne rzeczy tworzysz. Ja jeszcze nie zaczęłam swojej przygody z dekupażem chociaż serwetki i preparaty czekają :-)))Rozgoszczę się tutaj z przyjemnością :-))) I chętnie zapiszę się na candy :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczności robisz i podglądam Cię choć nie tu akurat. W kolejeczkę się grzecznie ustawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. chyba każdy z nas lubi niespodzianki, wiec bardzo chętnie wezmę udział w Twoim candy

    OdpowiedzUsuń
  5. masz piękne prace,chętnie je oglądam a cukieras od Ciebie był by niesamowitą frajdą,pozdrawiam dorisek39@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Lekko spóźniona, ale chętna do zabawy zapisuję się. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. ustawiam się i ja w kolejce po niespodziankę :-)
    info na kwiatynatury.blogspot.com
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeżeli ta niespodzianka będzie dekupażowa - to dla mnie podwójna radość! Przedłuzam ogonek i zapraszam również na moje candy tu: epokapapierowa.blogspot.com oraz tu: roma-dobrenaspleen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Z chęcią i ja się przyłączę do zabawy :).

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapisuję się z wielką ciekawością :)
    Pozdrawiam ciepło!
    Baner: www.dbambolubie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne rzeczy tworzysz, więc z chęcią przyłączę się do zabawy :) pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Potrzymać, pooglądać, posiadać Twoją pracę... marzenie... zapisuję się.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo mi miło poznać kogoś obdarzonego tak zdolnymi paluszkami z głową pełną niezwykłych pomysłów. Z radością wezmę udział w zabawie. W kolejeczce się ustawiam i ciepłe pozdrowienia z http://zwiatremipodwiatr-ana.blogspot.com/ zostawiam. =)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zapisuję się z wielką chęcią :-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Zapisuję się i zaczynam obserwować jako Anna Anna. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo chętnie przyłączę się do kolejki :)
    quiteja@interia.eu
    Pozdrawiam :)
    Magdalena

    OdpowiedzUsuń
  17. Z wielką przyjemnością dopisuję się do kolejki po "słodkości" :)
    Pozdrawiam serdecznie. Magda
    http://magdowo-pasje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Also I would like sign up for these super candy.
    hugs
    Gerda

    OdpowiedzUsuń

A po nocy przychodzi dzień, a po zimie lato :)