Strony

wtorek, 20 listopada 2012

Ja chcę tylko decoupagować (czy tak można napisać)

Nie wiem jak Wy, ale ja bym tylko dzień w dzień i przez cały dzień decoupagowała (czy to się odmienia?) . Dzień bez serwetki, kleju, lakieru to dzień stracony . Wczoraj zaczęłam skrzyneczkę na klucze, ale to trochę potrwa . I nie noszę już zaczętej pracy do sklepu i odwrotnie . Mam smutne wspomnienia takiego transportu . 
Zostawiłam jeden z dużych słoików i od samego początku wiedziałam, że będzie to słój na grzyby - suszone grzyby . 
I jest ! 



Są i nowe talerzyki na opłatek . Są i nie są . Długo nie stoją. Określenie na opłatek działa cuda . 





Talerzyki są z odzysku lub robię na przyniesionych z domu. Każda szafka w kuchni chowa jakieś resztki serwisu stołowego . Uwielbiam dawać rzeczom drugie życie . Nawet jeżeli to będzie jeden dzień w roku . 



Ciekawa jestem, czy nie zapomnę zrobić takiego dla siebie. Na święta Wielkanocne zrobiłam w drugi dzień świąt .  Ale mam . Może na jajeczko powinna być kura, ale ten zajączek był tak słodki, a jajeczka też są . 



Wieczór się zaczyna, posprzątane po obiadokolacji więc biorę się do roboty .  

9 komentarzy:

  1. Piękna dekoracja stołu :-)Mój faworyt to ten ostatni z poisencją na białym tle. A zajączek słodziutki :-)))

    OdpowiedzUsuń
  2. talerzyki śliczne , słoik na grzyby również -oj, ja to musiałbym mieć słoik wielkości małej beczułeczki na te moje "bobrowiki"
    a talerzyki ozdabiasz od spodu czy z wierchu ? chyba też muszę sobie taki zrobić

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te są ozdabiane z wierzchu . Zawsze uprzedzam, że to nie do szorowania . Na opłatek to na opłatek . Następne będą od spodu - klej, serwetka, kolor i znów serwetka . Tak, żeby było ładnie przez szkiełko i od spodu . Tyle, że te są mniejsze, bo nie mogą dostać deserowych, gładkich, białych i przezroczystych . Słoik już zaklepała moja najstarsza siostra i z całym sercem jej go dam, bo ona jedna po mamie przejęła kuchnię .
      I bardzo dziękuję Wam wszystkim za miłe słowa . :)

      Usuń
  3. Słoik przepiękny a i talerzykom niczego nie brakuje są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie skończyłam czytać Twoje wpisy i podziwiać przedstawione prace.
    Chciałabym choć w części dość do takiej wprawy, jaką Ty posiadasz.
    Z chęcią będe do ciebie zaglądać.

    OdpowiedzUsuń
  5. Słoik cudo, talerzykom też nic nie brakuje, śliczne.

    OdpowiedzUsuń
  6. talerzyki są przpiękne! bardzo mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Twoje rączki wykonują piękne prace.

    OdpowiedzUsuń

A po nocy przychodzi dzień, a po zimie lato :)