Strony

sobota, 13 października 2012

Sospeso

W czwartek 10-go były Targi ABRO mojej ulubionej hurtowni artykułów biurowych . Lubię ich, bo mają dużo rzeczy do ozdabiania, preparatów dla ozdabiania i dużo, dużo innych dla hobby . 
Spotkałam się kolejny raz z Paniami z Skoczowa - panią Beatą i może wezmę udział w szkoleniu w Warszawie . Na razie zrobiłam jedną broszkę techniką sospeso, ale ma zakupione i narzędzia i produkty . Mam nadzieję znaleźć trochę czasu i zaszaleć . 

A oto broszka .



Pani Beata robi tak piękne ozdoby . Jest wszechstronna . I taka pełna energii . 

3 komentarze:

  1. piękna ,ja jeszcze nic nie robiłam tą techniką

    OdpowiedzUsuń
  2. Broszka przepiękna , nie znam tej techniki ale chętnie bedę zaglądała do ciebie żeby podziwiać kolejne prace pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudna...coraz bardziej intryguje mnie ta technika, muszę w końcu spróbować :)

    OdpowiedzUsuń

A po nocy przychodzi dzień, a po zimie lato :)