Strony

czwartek, 25 października 2012

Nowe sospeso

W mojej hurtowni ABRO dziś było szkolenie decoupage i sospeso  . Oj długo to się działo . Mnie interesowało to ostatnie . Robiliśmy lusterko . Wyszło tak - 



Szkolenie przeprowadziła Pani Beata ze Skoczowa .  Podziwiam kobietę . Przez cały czas na nogach i cały czas przy głosie . 
Połączyłyśmy decoupage z sospeso . Elementy papieru ryżowego zostały naklejone na ramkę lusterka oraz na specjalną folię . Na lusterko naklejono także zwykłą serwetkę - też tylko elementy . Naklejony papier wycinamy dokładnie i nacinamy głęboko , aby potem podgrzewając folię wyginała się . Potem przykleiłyśmy konarki i do nich ukształtowaną folię . Według mnie nie wyszło to najlepiej, bo dziewięć bab domagało się od jednej Beaty uwagi , więc nie można było dokładnie się dopytać . Teraz tylko mogę próbować samej . Wszystkie materiały mam, więc do roboty . 
A to powiększenie elementów .




4 komentarze:

  1. cosik mi się wydaje że jest to bardzo pracochłonne
    czy to się również lakieruje?
    fotki trochę nie za bardzo wyrażne

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie połączenia z konarkiem jeszcze nie widziałam:) Podoba mi się sospeso, ale jeszczxe nigdy nie próbowałam. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo...bardzo ciekawe, fajny efekt

    OdpowiedzUsuń
  4. Sospeso, termin mi całkowicie obcy. Jeny, już się gubię w tej terminologii xD
    Nowe techniki ręcznych prac, nie dziwię się, że trzeba już uczęszczać na szkolenia, żeby ogarnąć wszystkie przydatne techniki. Lustro boskie :)

    OdpowiedzUsuń

A po nocy przychodzi dzień, a po zimie lato :)