Strony

sobota, 27 października 2012

Najfajniej coś zrobić dla przyjaciół

Pokazałam mojej przyjaciółce futerał na okulary i miałam po chwili jej dwa do ozdobienia . Jedne duże czarne, a drugie mniejsze szare . Bardzo fajnie mi się je robiło . Ewa przyjechała z Włoch, więc czarny, duży zrobiłam w serwetki z Rzymem i gdzieś z boku wlepiłam Big-Bena . Mniejszy w moją ulubiona francuską kawiarenkę z kwiatami . 






Bardzo mi się fajnie ozdabia rzeczy, które są nijakie, a potem są unikalne . Oczywiście teraz coraz częściej można kupić ładnie ozdobione przedmioty, ale to jest masówka . A to co jest ozdobione decoupage czy inną techniką jest niepowtarzalne . Tylko trzeba przy tym trzymać poziom . Kupiłam ostatnio książkę "Zrób to sama decoupage" . To co zobaczyłam w środku wołało o pomstę do nieba . Prace pokazane jako przykład były niestaranne . Serwetki były pogniecione, porwane . Brakowało wykończenia . Niedomalowane brzegi i ranty . Jak ktoś , kto chce się nauczyć decoupage z tej książki , to będzie robił niestety tak samo niestarannie jak to będzie widział . Sama ostatnio widziałam podkładkę pod kubek, która postawiła mi włosy na głowie . Od spodu brudna, bo zanim została polakierowana coś się poprzyklejało i zostało polakierowane . Nie dziwię się ASKET, że tak duży nacisk w swoich tekstach kładzie na staranność wykończenia . Jak coś jest byle jakie, nawet jak by było niedrogie to i tak nikt tego nie kupi . A i dać coś takiego w prezencie wstyd . Na przykład w większym futerale ubrudził mi się materiał przy suwaku . Czarna farba i trzeba było zamalować cieniutkim pędzelkiem . I jeszcze nabrała dekoracja głębi . 
Ewie się bardzo spodobało . Ja ja się cieszę,  że mogłam jej sprawić przyjemność . Ona zrobiła dla mnie serduszka .



  
Są śliczne . Moim faworytem jest serducho z pająkiem . Wszystkie ręcznie zszywane i ręcznie naszywane . Są sto razy piękniejsze od tych w sklepach robionych masówkach.

2 komentarze:

  1. śliczne i pomysłowe, masówki/faśmówki /chińszczyzny też nie lubię
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne, kolorowe :)
    Podobają mi się :)
    Dziękuję za wizytę i miłe słowa :)
    Pobuszuję sobie troszkę na Twoim blogu i oczywiście dodaję do obserwowanych :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

A po nocy przychodzi dzień, a po zimie lato :)