Strony

sobota, 20 października 2012

Będę szkolona

Sospeso bardzo mi się podoba i 25-go w hurtowni ABRO wezmę udział w szkoleniu . Podstawy znam, ale chcę poznać jeszcze inne możliwości - przyklejania serwetek na czystą folię, zastosowania materiałów (chyba chodzi o czystą bawełnę z nadrukiem) . Widziałam co z tego wychodzi i to jest piękne . Kurs nie jest tani - za 3,5 godz. 130,- zł , ale trudno . Podoba mi się to i basta . Szkolić będzie Pani Beata z Skoczowa , która się uczyła u mistrzyni  Moniki Allegro . Dla zainteresowanych mini kursik obrazkowy : http://www.decoupage.net.pl/index.php?str=4&idm=&idp=15 .
Oczywiście jeśli coś zrobię pochwalę się . I chodzi mi po głowie może candy . 
A teraz moje nowe prace . 
Coś kociego . Pewnie serwetki w czarno-białe koty jest wszystkim znana, ale zawsze fajnie w nią coś zrobić . 




I oczywiście śliczna dziewczynka tym razem ze szczoteczką (uznałam , że Jabłoniee miała świetny pomysł z komplecikiem) 




 We wtorek przyjeżdża moja przyjaciółka Ewa . Od lat zbiera koty - figurki, obrazki, przedmioty użytkowe w koty. Zawsze coś dostaje ode mnie przed wyjazdem . Zrobiłam więc jej zegar - kota . Kota w kota . 



Ale to nie koniec kocich opowieści . Jeszcze kocia szkatułka. Na dolnej części przykleiłam odbicie liści z drugiej warstwy. Według mnie fajnie wyszło . 


I ostatnie na dziś - może podobne do kota , ale chyba to bóbr i misie . Postanowiłam ozdobić sobie piterek na karty. Był taki klasyczny, czarny, reklamówka jakiejś firmy . A teraz jest .... 




5 komentarzy:

  1. Piękne te kocie opowieści:) Cała reszta również, bobry bardzo zabawne, a dziewczynka w Twoim wydaniu jeszcze ładniejsza:) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wiesz, że już wzbudziły zdumienie - kasjerka w Tesco aż pomacała .

      Usuń
  2. z niecierpliwością będę czekać na Twoje prace z sospeso,wszystkie prace są śliczne
    ale szkatułka z kiciuniem i listkami najbardziej mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  3. Koteczki urocze, a motyw z dziewczynką po prostu uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń

A po nocy przychodzi dzień, a po zimie lato :)