Strony

środa, 19 września 2012

Wymianka na 5 rocznicę Naszego Hobby

Ponad rok temu (zleciało) zaistniałam na Naszym Hobby . Nie ma dnia, żebym nie zalogowała się na portalu. Poznałam dziewczyny nie tylko przez pisanie na forach, ale i w realu . Miałyśmy na koniec sierpnia spotkanie u mnie w sklepiku z okazji 5 rocznicy powstania forum . Nie wszystkie panie przyszły choć obiecywały . Ale i tak było fajnie . 
Od czasu do czasu na forum robiły wymianki - powitanie wiosny lub lata lub z okazji świąt . Coś robimy, to co najlepiej lubimy robić i wysyłamy tej forumowiczce, którą wylosowałyśmy. I dostajemy coś od innych . To zawsze sprawia mi niesamowitą frajdę . Nie mogę wyjść z podziwu, jakie śliczne rzeczy potrafią robić dziewczyny . 



Ja zrobiłam zegar z pięcioma cytrynami . 
Tłem jest folia malarska, bo akurat miałam remont . 

Dostałam kosz pełen róż - i kosz i róże były z papieru . Ale to nie wszystko - był i drugi kosz - taki na drobiazgi i jeszcze samodzielnie wykonane pudełeczko a w nim bransoletka . I łakocie, które już są w brzuszku . 




Tyle, że nie od osoby wylosowanej, ale od Ines, która tą zabawę wymyśliła . I czuła się odpowiedzialna za skuchę .

Byłam zaskoczona i bardzo mi było miło . A rzeczy były śliczne  i bardzo przydatne . 

2 komentarze:

  1. Dziękuję za udział w rozdawajce, dzięki temu mogę odwiedzić Twojego bloga i podziwiać twory Twoich rąk. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny zwyczaj. Można sobie czekać na niespodziankę - nigdy nie wiadomo, co będzie w paczce, więc radość powiększona :)
    Fajny zegar. Można się pochwalić znajomym takim prezentem i to samodzielnie wykonanym.

    OdpowiedzUsuń

A po nocy przychodzi dzień, a po zimie lato :)