Strony

środa, 19 września 2012

Skrzynki, skrzyneczki, szkatułki, pudełeczka

Fajnie robi się decoupage na różnego rodzaju pudełeczkach - malutkich, piórnikach, szkatułkach na drobiazgi, skrzynkach na wino i jeszcze nie wiem jakich i na co . 

Zamówienie miałam na opakowanie na pasztet . Miało zaskoczyć obdarowanych . 


I zaskoczyło . 
A inne miało być w kury  - i było (akurat na zdjęciu wyszedł kogut, ale reszta była w kury) .


I jeszcze jeden "domek" na skrzynce .



A to seria takich małych .







I moje ulubione - kwadratowe szkatułki na drobiazgi . 














Są i większe, których robienie jest dla mnie świetną zabawą . Lubię na nich "malować" . Z różnych skutkiem .


To jedna z pierwszych prac . Pudełko na karty dla faceta . Oj ile się nagłowiłam, żeby coś wymyślić, ale się udało . Dla panów zawsze są problemy . Następna jest na urodziny dla żeglarza . 


 A na 60-tkę szwagrowi zrobiłam opakowanie nie wino . Z korka . 



3 komentarze:

  1. Pokaźna ta seria! Pięknie wyglądają, szczególnie ta skrzynia z białym domem, lubię ten motyw. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem pełna podziwu, brakuje mi słów...wszystko jest takie piękne u Ciebie. SUPER!!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne. Podoba mi się praca z żaglowcem a jaki koszt takiego zamówienia?

    OdpowiedzUsuń

A po nocy przychodzi dzień, a po zimie lato :)