Strony

niedziela, 23 września 2012

Konewki, dzbanki , kubki .

Odkryłam, że w Ikei są super konewki,  które można ślicznie dekorować . 
















I tak zwykła konewka może być ozdobą pokoju . Ja swoją używam jako wazonu . Można więc robić na plastiku, jeśli jest choć lekko chropowaty . Inaczej trzeba dać podkład .

 Od czasu do czasu trafiam na fajny dzbanek . 
Na metalu też się robi, ale jego już trzeba przygotować , albo zmatowić, albo potraktować specjalnym podkładem .








Kubeczki ceramiczne - dostajemy tyle reklamowych rzeczy i między innymi kubeczki . Trochę je pozmieniałam . 





A ten kubeczek był moim ulubionym, z bólem go sprzedałam . Jak to kiedyś powiedziała moja Przyjaciółka Marylka - wszystko co jest w sklepie jest do sprzedania . Może gdybym dawała ceny zaporowe . 



Kubki najlepiej polakierować specjalnym lakierem, który pozwala na gorące płyny, ale nie koniecznie . Lakierujemy też innymi lakierami - takimi jak są lakierowane inne rzeczy . Tylko zmywarki nie wytrzymują . 
Lubie pracować z kolorami zielonymi, różowymi, żółtymi i oczywiście białymi lub odcieniami bieli . Najtrudniej robi mi się niebieski, czerwony, brązowy . Znać na nich wszystkie łączenia . I wtedy trzeba się napracować . Wyzwanie . 



A to kubki dla młodych dziadków . Dostali jeszcze skrzyneczkę 



2 komentarze:

  1. witam , pozwoliłam sobie na "obserwację " bloga
    bardzo ładne rzeczy tutaj zobaczyłam , śliczne koneweczki,urzekły mnie kubeczki dla młodych dziadków - zresztą wszystkie "rękodziełka" śliczne
    widać wielką pasję i humor
    zapraszam też do siebie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzbanki piękne i bardzo kobiece :)

    OdpowiedzUsuń

A po nocy przychodzi dzień, a po zimie lato :)