Strony

poniedziałek, 24 września 2012

Dlaczego decoupage

Znalazłam dziś zdjęcie, które chyba jest motorem moich prac . Kiedyś, pewnie z 20 lat temu zaczęłam kupować puszki na różne produkty spożywcze - mąkę, cukier, kasze i inne . Puszki te stoją w szafkach . Śmieję się, że powinnam je wymienić na zrobione przez siebie, ale ma do nich sentyment i są śliczne . Takich papierów, nie mówiąc już o serwetkach nie znajdę . Może wydruki . Ale co zmieniać jak są OK ? 



Zrobiłam teraz przed chwilą obrazek dla przyjaciółki zamiast kwiatów . 



Kupię dobre winko  i wręczę kwiatka na płótnie . Chociaż nie zwiędnie . 
Dlatego podoba mi się ta technika . Mam coś takiego jak serwetka, papier czy wydruk i po chwili tworzymy zupełnie inną rzecz . Dla mnie to magia . Tym bardziej, że ja sama nie mam zdolności malarskich, artystycznych . Ot odrysować coś, wyhaftować patrząc na wzór . To wszystko. A teraz jestem w innym świecie . Bawię się układając  wzór, malując powierzchnię, dobierając farby . Czary . 

1 komentarz:

  1. Piękna kolekcja puszek, też mam takiego bzika i kilka puszek u mnie stoi. Słonecznik boski!

    OdpowiedzUsuń

A po nocy przychodzi dzień, a po zimie lato :)